Alkuviikosta sain aloitettua viimeiset KyJy-työt #19 - #24. Virkkuukoukulle pääsivät Huopanen-langasta tehtävät huovutettavat tabletit, jotka päätyvät keittiön pöydälle. Olin jo ennen tempauksen alkamista suunnitellutkin, että tekisin tällaiset tabletit keittiöön. Olen aikoinaan tehnyt vastaavanlaiset tabletit, mutta niitä oli vain neljä kappaletta. Kuva tableteista löytyy täältä. Viime talvena muuton jälkeen ostimme uuden keittiön pöydän ja pöydässä on kuusi paikkaa neljän sijaan.

Aivan itsekin yllätyin, kun huomasin 24 aloitetun työn olevan nyt tehtynä. Siis ne vaaditut määrät aloitettuja töitä vaaditussa ajassa. :) Seuraavaksi alkaakin tempauksen kunnon rypistys: aloitettuja töitä pitää alkaa urakalla tekemään, jotta tulee jouluaatoksi valmista jälkeä. Toivon, että saan pikku hiljaa hyydytettyä miehen hymyn, kun saan näytettyä että kyllä minä saan valmiiksikin jotain tehtyä. No ei vaiskaan, rakas mieheni on jopa sanonut minulle, että kyllä minä saan valmista jälkeäkin aikaan. Se kommentti kyllä lämmitti mieltä kovasti.

Nyt sitten vaan puikot ja koukut suihkimaan. Tsemppiä muillekin KyJyilijöille tulevaan urakkaan!