Vai pitäisikö minun ennemmin sanoa, että vähemmän touhukas toukokuu...? Viime päivityksestä on kulunut aikaa vaikka kuinka, enkä tässä päivitysten välillä ole saanut käsityörintamalla juuri mitään aikaiseksi. Toukokuu on meillä töissä aina hyvin kiireistä aikaa ja sen myötä on energiavarannot vapaa-ajalla aika vähissä. Iltaisin ei ole tullut juuri surffailtua tms, liekö olen juuri tuolloin kuun puolessa välin istunut viimeksi kotikoneen ääressä.

Rankan kuukauden aikana olen tosiaan saanut tehtyä hyvin vähän käsitöitä. Aloitin jääkiekon MM-kisojen aikana Malibu-langasta virkattua kesäkassia ja se on edelleen vaiheessa. Muhkeat palmikot -tekele on kesken ja yhä samassa vaiheessa kuin viime kuun puolella: hihaa ja kappaleiden yhdistämistä vaille valmis. Eipä sitten minun Yhdessä neulovien ainokainen valmistu aikataulussa, vaikka alun perin ajattelin positiivisesti että ehtisin sentäs yhden neuleen siinä ajassa vääntämään. Liian korkealle asetin näköjään tavoitteet, olen lusmu...

No, eipä vapaa-aika sentään ole vain maatessa mennyt. Jotain positiivista sentään: olen käynyt kuntosalilla, josta on tullut ns. positiivista energiaa. Vaikka iltaisin olo on ollut väsähtänyt -kuten tänäänkin- on ollut kuitenkin hyvä mieli siitä, kun on saanut aikaiseksi lähteä harrastamaan hikiliikuntaa. En tiedä onko toiveajattelua vai voisiko peräti jenkkakahvatkin olla hieman pienemmät kuin pari kuukautta sitten. :D

Eipä tässä tämän kummempia. Ajattelin, että täytyy tulla välillä kirjoittamaan  "hengissä ollaan" raportti, kun on tullut jo vähän moitteita siitä kun ei ole päivityksiä kuulunut. ;)