Aikani "maisteltuani" olen valmis tekemään tällä erää uusimmasta Novita-lehdestä oman mielipidekatsauksen. Listasin erilliselle paperille neljä eri kategoriaa ja näiden alle mallien numerot.

Ensimmäisenä oli must-osasto (eli mä haluun -osasto):

mallit 26, 29, 53, 58 ja 24 (jos osaisin sellaisen tehdä)

Kaunis malli -osastolle pääsivät mallit:

10, 11, 19 (tekisin ehkä vähän lyhyempänä), 26, 30 (ilman hapsuja), 52, 54, 60 ja 61

Ihan ookoo -osastolle laitoin mallit:

12 ja 23 (molemmat toteuttaisin ilman nauhoja)

Viimeisimpänä nätti, muttei mallina sovi minulle -osasto:

mallit 13, 38, 39 ja 57

Näiden lisäksi pidin lehdessä olleista kaikista sukkamalleista.

Kun nämä kaikki listaamani mallit laskee yhteen, voi mielestäni todeta, että olen ollut hyvin tyytyväinen tämän kesän Novita-lehteen. Muistellessani viime kesän numeroa ja verratessani sitä tämän vuotiseen, on numeroiden välillä melkoinen ero. Viime kesän numero ei miellyttänyt minua oikeastaan yhtään, kahdesta syystä: 1) en pitänyt "uusista" seilorineuleista ja 2) monet mallit oli tehty uutuuslangasta jonka nimi oli Marine. Olin kuullut kyseisestä langasta sen verran huonoja kommentteja etten senkään vuoksi innostunut tekemään Marine-neuleita enkä toisekseen innostunut malleista niinkään paljoa, että olisin viitsinyt katsella jotain muuta korvaavaa lankaa tilalle.

Tässä tämän kertainen vuodatus, ensi kerralla saattaa olla jotain kuvaakin tyrkyllä. Mukavaa alkavaa viikonloppua!