Tällä hetkellä tuntuu siltä, että intoa on enemmän kuin taitoa/aikaa/energiaa. Tämän hetkinen innostuksen tunne on sellainen, josta on syytä tehdä pienimuotoinen raportti tänne. Siis kuvitelkaa mitä minun on tehnyt mieli tehdä viime päivinä? Virkata! Jos tämä olisi sanottu minulle silloin kun olin ala-asteella, olisin sanonut väitteen esittäjälle että hän valehtelee: eihän minun voi koskaan tehdä mieli virkata, minähän inhoan sitä. Onneksi nyt asiat on toisin. :)

Yhtenä virkkausprojektina voisi olla se, kun minua odottelisi tuolla pussissa jokunen kerä beigen sävyistä Malibua. Niistä olisi tarkoitus tulla kesäkassi. Kahvatkin on jo hankittuna. Ainoa hidastava tekijä projektin aloittamisessa vaikuttaa olevan se, ettei minulta löydy sopivan kokoista virkkuukoukkua. Koukkua en ole ehtinyt käydä ostamassa töiden jälkeen, kun on ollut hoppu joko kuntosalille tai miehen kyytiin. Pitäisi varmaan tässä joku päivä mennä ruokapaussilla vaikka Anttilan lankaosastolle pyörimään hetkeksi ja napata sieltä virkkuukoukku mukaan.

Olen tällä viikolla pitänyt töissä pitkästä aikaa viime talvena virkkaamaani turkoosia huivia. Vaikka huivi onkin hyvin yksinkertainen, on se kumma kyllä saanut kehuja. On ollut myös kiva huomata, että tuollainen reikäinenkin huivi kyllä lämmittää. Etenkin kun se on tehty villalangasta. Keskeneräisenä lojuu vielä viime syksynä aloitettu salomonin solmu -huivi, jonka voisi kyllä myös viimeistellä... Siinähän sitä olisi joku minkä kimppuun pääsisi nyt heti, tulee vaan jotenkin niin huono omatunto, kun tuolla yhden pussin pohjalla lojuu keskeneräinen Muhkeat palmikot -tekele joka odottaa toista hihaa...