Kävin lueskelemassa Tellun blogia ja huomasin sieltä haasteen mm. Pohjanmaalla asuville. Tästä syystä otin haasteen vastaan ja kerronpa siis 6 omituista asiaa itsestäni.

1. Minulla on hyvät unenlahjat, minulle maistuu melkein aina uni. Ollaankin vitsailtu miehen kanssa, että minä sopisin hyvin jonnekin sänkytehtaalle patjojen testaajaksi. :)

2. Miehen myötä olen "oppinut" tavan jäädä makoilemaan sänkyyn herätyskellon soinnin jälkeen. Kipaisen nopsaan laittamaan puuroveden kiehumaan ja äkkiä siksi aikaa lämpimän peiton alle köllöttelemään.

3. Tykkään maksaruuista. :)

4. Sain pienenä erään kampaajan ansiosta niin suuret traumat lyhyestä poikatukasta, että tuskin ikinä haluan itselleni lyhyitä hiuksia.

5. Opin virkkaamaan vasta reilu vuosi takaperin, vaikka olen pian kolmikymppinen. Mielestäni niitä ala-asteen aikaisia oppeja ei voi laskea, koska niistä ei jäänyt mitään muuta korvien väliin kuin ketjusilmukan tekeminen...

6. Vietin viime kesänä osan lomastani lasketellen Ranskan Alpeilla. Kenen mielestä tämä sitten on omituista ja kenen mielestä ei. Itsellenikin se oli aivan uudenlainen kokemus.  Monet ovat tuntuneet katsovan hieman kieroon kun olen kertonut silloisista lomakuvioista. Tästä syystä ajattelin, että joidenkin mielestä tällainen tapa viettää kesälomaa voi olla "hieman" omituista.