Viikonloppu koitti ja taas tuntuu että virtaa on huomattavasti enemmän kuin viikolla. En ole jaksanut tehdä viikolla blogipäivityksiä, viimeistellä ponchoa, aloittaa mitään uuttakaan käsityötä ja mitä vielä...?

Ystävänpäivänä muistin miestä itse tehdyllä kaulahuivilla.

399507.jpg

Minä puolestani sain häneltä ystävänpäivälahjaksi Madonnan Confessions Tour dvd:n. Tallensin vuodenvaihteessa YLE:n kanavalta tulleen Lontoon konserttitaltioinnin ja olin katsonut sen jo kahteen kertaan kunnes huomasin, että kyseinen konsertti-dvd tulee kauppoihin. Ilmeisesti olin puhunut sen verran monta kertaa tuosta dvd:stä, että mies oli laittanut sen korvan taakse hyvänä lahjavinkkinä. :) Erinomaisen hyvä lahja se onkin ollut: ystävänpäivä oli keskiviikkona ja lauantaihin mennessä olen katsonut konsertin jo kahteen kertaan! :) Mielessäni olen ajatellut, kuinka mahtavaa olisikaan ollut katsoa ja kuunnella konserttia paikan päällä. Konserttiin oli järjestetty upea show!

Poncho se tosiaan lojuu vielä samassa vaiheessa kuin mihin sain sen viime sunnuntai-iltana. Ilmeisesti ei ole lankojen päättely houkutellut... Täytyy katsoa joku työ jota aloittaisi vähän ja sen jälkeen tarttuisi kanavaneulaan.

Tänään olen ollut edes sillä tapaa reipas, että kävin tekemässä 1 h 15 min mittaisen sauvakävelylenkin. Kilokaloreita matkalla paloi liki 600. Sattui olemaan lenkin ajoituksen suhteen tuuria, jouduin lenkkeilemään lumipyryssä (inhottavan märkää lunta) n. 15 minuuttia. Lumipyryn alettua sitä on satanut yhtämittaisesti jo pari tuntia eikä loppua näy. Jospa sitä menisi syömään ja sen jälkeen voisi hyvällä omalla tunnolla heittääntyä sohvalle lankakerien keskelle. :)