Tämä tammikuu on vaikka mitä tempauksia täynnä. Yhteenkään en tosin ole liittynyt, olen sivusta seurannut kun muut ovat kertoilleet ilmoittautumisistaan.

Pipoviikot ovat alkaneet, tätä teemaa seuraan mielenkiinnolla. Itselläni ei ole nyt niin pakottavaa tarvetta väkertää pipoja, joten tyydyn seuraamaan millaisia muut saavat aikaiseksi.

Salainen neuleystävä 2007 on alkamassa, ilmoittautumisaikaa on vielä jäljellä kymmenen päivää. Käsittääkseni uusi SNY on saanut valtaisan suosion ja kaikki jotka jäivät viime kerralla ulkopuolelle, ovat nyt innolla mukana. Vaikka viime kertainen salainen neuleystävä oli omalta osaltani mukava kokemus, taidan tällä kertaa jättää väliin. Jospa käytän projektista "säästyneet" rahat vaikka uusiin lankakeriin. ;)

Ensi kuusta lähtien alkaa taas uusi Project Spectrum, versionumerolla kaksi. Rinkiin liittyminen on vielä hieman harkinnan alla, mitä luultavimmin skippaan sen. Värien kanssa iloittelu on kyllä mukavaa, mutta jotenkin tuntuu etten varmaankaan saisi tehtyä joka kuukausi tietyn väristä työtä. (Niin, ellen sitten vängällä tee vaikka sukkaparia jossa vilahtaa kuukauden värit.) Vaikka Project Spectrum pitäisi olla aivan leikkimielistä touhua, voisin minä raukka pian repiä siitäkin ylimääräistä stressiä.

Sitten on vielä viimeisimpänä Lankahamsterit 2007. Tähän minun pitäisi ehdottomasti ilmoittautua mukaan! Mutta siltikin minä vielä jahkuroin... Onneksi ilmoittautumisaika on 29.1. asti, joten voin miettiä kykenenkö langattomaan helmikuuhun ja onko minulla millaisia rahkeita tyhjätä lankavarastojani. :)

Tuollaiset Lankahamstereiden tyyliset tempaukset olisivat juuri kuin minulle tehty. Pitäisi ehdottomasti liittyä sellaiseen rinkiin, jossa tarkoituksena olisi tuhota omia lankavarastoja eikä kasvattaa niitä.