Ajattelin antaa itselleni luvan kirjoittaa nyt blogiini jotain, kun on käsityötkin edes hieman edenneet. Viime aikoina ei ole ollut niin kauheasti raportoitavaa käsitöiden saralla ja olenkin siitä syystä hieman nuhdellut itseäni.

Noh, tällä kertaa on sellaista raportoitavaa että olen peräti saanut tehtyä kaikki Elfin-takin kappaleet valmiiksi. Tekeles odottaa sitä, että lähden ensi viikolla käymään äitini luona, missä ajattelin kysyä josko voisin pingottaa kappaleet. Äidilläni on sellainen kätevä styrox-alusta, jonka päällä on helppo pingottaa neuleet. Takkiin kuuluu myös vyö, jota olen muutamana iltana tällä viikolla vähän tehnyt. Vyö pitäisi saada ensin valmiiksi, ennen kuin annan itselleni luvan keskittyä johonkin muuhun käsityöhön.

Mielessä on siintänyt se yksi sininen Malibu-neule, jota olen viime keväänä vääntänyt. Tuttuun tyyliin kärsivällisyys loppui taas ennen aikojaan ja neule jäi kaipaamaan yhtä hihaa. Jospa sen hihan saisi nyt tehtyä ja kappaleet saisi kursittua yhteen. Tykkään Malibun sinisestä sävystä, jota oli viime keväänä myynnissä. Siitä tulisi mukava neule töihin farkkujen kanssa pidettäväksi.

Saapa nähdä onko minulla liian suuret haaveet, mutta jospa saisin tehdyksi sen hihan kun olen siitä nyt täällä blogissanikin "mainostanut". :)

Huomenna on tiedossa jotain mukavaa, kun lähdemme mieheni kanssa teatteriin ja sitä ennen aiomme syödä hyvin. Teatteri on meidän "kuuskymppislahja" veljen sisaruksilta, päästään vähän sivistämään itseämme kulttuurin saralla. Leppoisaa ja rentouttavaa viikonloppua blogini lukijoille!